
Kim jest nasz klient

Nowy trend w mieszkalnictwie
Domki letniskowe przestały się kojarzyć z komuną i zabitą deskami ruderą, a zaczęły cieszyć oko nowoczesną, zgrabną formą, dobrze wpisującą się w zielone otoczenie.
Podczas pandemii ten trend tylko się wzmocnił, potrzeba bezpiecznego schronienia i ograniczenia w wyjazdach zagranicznych, zwiększyły popyt na takie budownictwo, zarówno w celach mieszkaniowych jak i pod wynajem. Pod szyldem KaraTe Project Karolina i Agnieszka postanowiły projektować domki letniskowe i inne projekty kierowane do indywidualnych klientów i mniejszych inwestorów.
Jakie trudności wiązały się z dotarciem do nowych klientów?
Potrzeba więcej renderów, w krótszym czasie
Do tej pory wizualizacje budynków zlecały na zewnątrz, wnętrza wizualizowały samodzielnie w programie Vray, a z animacji nie korzystały. Dziesiątki kadrów jakich wymaga prowadzenie kont na Instagramie i Youtube wymuszała jednak tworzenie renderów inhouse. Zlecenia ich na zewnątrz byłoby nieopłacalne finansowo, a przygotowywanie ich w Vray zbyt czasochłonne.
Ekspresowa nauka, bo inwestycja musi się szybko zwrócić
Jeden zadowolony klient przyciąga kolejnego

Pierwszy render sprzedany już po tygodniu
Klienci nie czytają płaskich rysunków, ale kochają wizualizacje swoich domów
W Lumion tworzymy wizualizacje już na etapie koncepcji. Łatwo się wyciąga tyle ujęć, ile potrzeba by klient zrozumiał wizję projektu. Praca idzie gładko, jest mniej poprawek i mniej stresu – zarówno dla klienta (bo lepiej wyobraża sobie swój dom i wie czego potrzebuje) jak i dla nas, bo wiemy, że projekt idzie w dobrym kierunku.
Klient może wejść na piętro, otworzyć balkon, rozejrzeć się po terenie czy nawet wejść do basenu. Takie doświadczenie projektu buduje nam lepszą relację z klientem i w konsekwencji rodzi dalsze polecenia
A po dwóch latach nie tylko 22 000 fanów, ale i…
Własny sklep z projektami domków
KaraTe Project zaczęło od sprzedaży indywidualnych projektów domków, a teraz ma już sklep z gotowymi projektami, które można u nich zakupić (zobacz tutaj )
Oprócz efektów biznesowych architektki podkreślają też, że cenią sobie odskocznię jaką daje im praca z mniejszymi inwestorami. Duże projekty choć fascynujące na etapie koncepcji często się przeciągają i praca przy nich staje się żmudna i nużąca. Praca z klientami indywidualnymi i mniejszymi inwestorami daje większą różnorodność i pozwala pracować z większą ilością klientów z całej Polski.