Zgłoszenia sprawdzamy w poniedziałki, środy i piątki. W zależności od ilości nadesłanych formularzy oraz ich poprawności, czas oczekiwania na rozpatrzenie wynosi od jednego do czterech dni roboczych (nie pracujemy w weekendy). Tuż przed i w trakcie sesji zgłoszeń jest zwykle dużo więcej, dlatego nie czekaj ze złożeniem zamówienia do ostatniej chwili.
Po wypełnieniu formularza otrzymasz na swoje mailowe konto studenckie wiadomość potwierdzającą, że zamówienie zostało przyjęte. Następnie Twoje zgłoszenie jest dokładnie sprawdzane. Jeśli wszystkie dane i zdjęcia są OK, zatwierdzamy zgłoszenie i otrzymujesz kolejną wiadomość z informacją, że zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie, a po chwili na Twoją skrzynkę studencką przyjdzie mail od producenta programu Lumion z linkiem do Twojej osobistej licencji Lumion Student.
Jeśli formularz zawierał błędy, otrzymasz od nas wiadomość z informacją jakie dane są do poprawy oraz link do formularza naprawczego. Dopiero po poprawieniu błędów rozpatrujemy Twoje zgłoszenie na nowo.
Brak maila z linkiem do licencji w ciągu godziny od naszej wiadomości o pozytywnym rozpatrzeniu oznacza kłopoty. Wiadomość trafiła do spamu, została zatrzymana przez filtry na serwerze, albo podczas wpisywania przez Ciebie adresu email wkradł się błąd i wiadomość z licencją została wysłana gdzieś indziej.